2017. december 5., kedd

Rólam, a blogomról...

Kedves Olvasóm!
Köszöntelek a blogomon, örülök, hogy itt vagy!
Nagy lépés ez nekem, bár régóta éreztem, hogy írni szeretnék, hiányzott valami az induláshoz. Ez a valami főleg az önbizalom -illetve annak hiánya...  És egy barátnő unszolása...(ha itt vagy, szia!  ) Bármi is hiányzott, az most megérkezett. Úgyhogy csapjunk bele!!!

Kötődő kalandok-Miért ez a név?
A kötődő nevelés elkötelezett híve vagyok. Hordozás, igény szerinti szoptatás, együtt alvás- ezek az alapok, de a kötődő nevelés ennél sokkal több. Életformává vált, és magával hozott sokmindent:igény szerinti hozzátáplálást(BLW), a pozitív fegyelmezés mószerét, spirituális szemléletet, környezetbarát háztartást, egészséges táplálkozást, új szakmákat, és új barátokat. Babahordozási tanácsadó lettem, hamarosan szoptatási tanácsadó leszek, és szeptembertől a Soproni Egyetem csecsemő-és kisgyermeknevelő szakos hallgatója vagyok. :) (Nagyszerű és komoly terveim vannak ezekkel a képzésekkel kapcsolatban! ;) )
Miről olvashatsz majd itt? Ezekről mind! :) A kalandokról, amit a kötődő életmód, a kétgyermekes lét hoz nekünk.
Igyekszem tartalmassá tenni a blogot, remélem tetszeni fog!
Hamarosan hozom is az első témát! :)
Addig is boldog, napsütéses, szeretettel teli napokat kívánok neked!

Petra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anyák Napjára

Az alábbi bejegyzést az ÉletVár Közösségi Tér zárt facebook-csoportjának írtam. Szívből jött, így hát megírom itt is, úgyis bűntudatom van ...